Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Меню
Увага! Магазин знаходиться на стадії наповнення та доопрацювання. Просимо всі нюанси узгоджувати з нашим менеджером.
Офлайн точки
Львівська обл, Сокальський р-н, смт. Жвирка вул. 1-го Травня 1
Телефони: +380 (99) 607-39-59
Пн - Пт 9:00-17:30
Сб - вихідний
Нд - вихідний
м. Львів, пр-т. Червоної Калини, 77
Телефони: +380 (99) 607-39-59
пн-пт - 10:00-17:00
сб - 10:00-15:00
вс - вихідний
+380 (99) 607-39-59 Замовити дзвінок

Гарантія

Умови Гарантії та Повернення Товару

Гарантія

В нашому асортименті тільки фабричні меблі, які виготовлені з якісних матеріалів та з великою увагою до деталей. Усі наші товари покриті офіційною гарантією виробника, яка забезпечує ваш спокій та впевненість у покупці. Але, нажаль, є невеликий відсоток замовлень коли товар приходить з деякими дефектами або в неповній комплектації фурнітури чи деталей. В такому випадку потрібно дотримуватись певних вказівок описаних нижче. Гарантійний термін залежить від виду товару та вказується на сторінці кожного конкретного товару. У разі виявлення дефектів або неповної комплектації, повідомте нам про це негайно, і ми зробимо все можливе для того, щоб вирішити проблему.

При отримані товару обов’язково слід перевірити цілісність пакування товару. В разі якщо є порушення цілісності пакування, потрібно перевірити чи немає пошкоджень на деталях товару в місці пошкодження упаковки. Якщо пошкодження є, потрібно водночас зв’язатись з нашим менеджером за телефоном +380996073959 або в месенжерах.

ВАЖЛИВО! Фабричне пакування товару слід викидати, тільки після успішного монтажу. Без упаковки товар обніму, поверненню або доукомплектуванню не підлягає.

Якщо під час монтажу Ви виявили пошкоджені деталі або неповну комплектацію потрібно надіслати нашому менеджеру наступну інформацію:

  1. Фото дефекту деталі;
  2. Номер деталі по інструкції;
  3. Фото етикетки, яка знаходиться на упаковці.
В такому випадку ми замовляємо необхідні деталі у фабрики виробника та надсилаємо Вам їх, як тільки отримуємо їх від виробника. Середній термін розгляду та відправки рекламації 14 днів.

Повернення товару

Наша команда робить все можливе для того, щоб ви були задоволені вашими покупками в нашому інтернет-магазині меблів. Проте, якщо з якихось причин ви не задоволені отриманим товаром, ми готові прийняти його назад в умовах, визначених Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», в якій передбачено, що обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, пакування та етикетки.
Важливо! Корпусі меблі після монтажу обміну та поверненню не підлягають.


Умови повернення товару:
Товар повинен бути повернений у стані, в якому він був отриманий, з усіма заводськими ярликами та упаковкою, якщо це передбачено виробником.

  1. Термін повернення товару - 14 днів з моменту отримання замовлення;

  1. Повернення приймається лише за умови, якщо товар не був використаний, не має слідів монтажу (стосується корпусних меблів) та немає пошкоджень;

  1. Вартість доставки при поверненні товару не компенсується.


Для повернення товару зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, в месенджери або електронною поштою, і наші фахівці нададуть вам всю необхідну інформацію та вказівки для повернення товару. Терміни повернення коштів за товар відбувається протягом 14 днів з моменту отримання нами товару.

Ми цінуємо ваші покупки та робимо все можливе для того, щоб зробити ваші враження від покупок приємним та безпечним. Дякуємо, що обираєте наш інтернет-магазин меблів!

Якщо у вас є додаткові запитання або ви хочете отримати більше інформації, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки.

З найкращими побажаннями,
Команда меблевої фабрики ЛЕТРО

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x