Комп'ютерне крісло 'Веб' від виробника AMF з сіткою в синьому кольорі
Крісло Веб з сітчастою спинкою має не тільки привабливий і стильний дизайн, але і забезпечить вам комфорт під час тривалих робочих годин. Форма ергономічна спинка з додатковою підтримкою в районі попереку, сітка гарантує відмінну вентиляцію. Сидіння широке і має подвійний шар поролону для довгої служби і комфорту сидить. Різноманітне колірні рішення дозволять вам прикрасити офіс або обладнати стильний домашній кабінет. Всі матеріали володіють підвищеною зносостійкістю. Відмінний і доступний вибір.
Тканина сітка:
Тканина сітка використовується в кріслах фабрики AMF буває двох видів:
• тканина сітка для спинок складається з 100% поліестеру з щільністю 500 г/ м. кв;
• тканина сітка для сидінь дубльована складається з 100% поліестеру з щільністю 350 г/ м. кв.
Механізм гойдання Tilt для крісел керівника дозволяє вільно розгойдуватися вперед-назад з фіксацією в одному робочому положенні. Зусилля по хитанню крісла можуть регулюватися, що дозволяє домогтися більшої або меншої амплітуди руху. Для гойдання або відкидання крісла тому, для досягнення максимальної релаксації, необхідно докласти мінімум сил. Це дозволяє швидко, без зайвий зусиль перевести організм з робочого стану в розслаблений і відпочиваючі. При цьому механізм фіксації робить використання крісла неймовірно комфортним. Цей механізм часто встановлюється на крісло для керівників, і рідше на операторські. Зручність даного механізму у тому, що він найпоширеніший і, якщо сталася поломка його можна без проблем замінити. Всі комплектуючі завжди є у продажу в спеціалізованих магазинах.
Правила догляду:
доглядати за кріслом слід, протираючи його від пилу по мірі необхідності
Всі можливі варіанти кольорів спинки крісла Веб:
За більш детальною інформацією дзвоніть нам чи пишіть. Наш менеджер відповість на всі Ваші запитання, а також порадить і допоможе підібрати найкращий варіант меблів.
Увага! Шановні покупці, товар відправляється в розібраному вигляді, при отримання товару - дивіться на цілісність пачки, не викидайте меблеву упаковку, поки не переконаєтеся, що меблі доставлена в повній комплектації і вся фурнітура у наявності! Всі претензії щодо цілісності скла, дзеркал та елементів меблів приймаються тільки в момент отримання товару!
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Додати питання
--
Поширені запитання
Яка вартість доставки?
❯
Вартість доставки напряму залежить від транспортної компанії (Нова пошта, MeestExpress або Автолюкс), віддаленості Вашого населеного пункту та розміру упаковок товару. Наші виробники щільно упаковують деталі виробу, для максимального зменшення об’єму упаковки. Приблизну вартість доставки Ви можете дізнатись в нашого менеджера, зателефонувавши або написавши в Viber або Telegram.
Як оформити замовлення?
❯
Ви можете оформити замовлення через сайт, за телефоном або написавши нам в Viberабо Telegram.
Чому потрібно оплачувати завдаток?
❯
Нажаль є певний відсоток людей які оформлюють замовлення, але не забираються товар у перевізника і розмір завдатку є своєрідною «страхівкою» від таких клієнтів. Тому завдаток допомагає нам бути впевненим в намірах клієнта.
Чи можна придбати меблі в кредит?
❯
Так, в нашому інтернет магазині Ви можете оформити Оплату частинами від ПриватБанк або Моно або кредитування від Укрсиббанк (деталі в нашого менеджера).
Чи потрібно перевіряти товар перед отриманням?
❯
Так, перед оплатою товару Вам потрібно оглянути упаковку на відсутність пошкоджень. Якщо Ви виявили що упаковка порвана, потрібно перевірити деталі меблів. В разі виявлення пошкоджених деталей, Вам необхідно зв’язатись з нашим менеджером для консультації. В такому випадку ми відправим новий товар в найближчі терміни.
На щастя в 98% випадків товар приїзджає цілим і не ушкодженим
Чи зможу я самостійно скласти?
❯
Так, в комплект входить вся необхідна фурнітура, всі отвори просверлені та є детальна інструкція.В разі виникнення запитань, Ви завжди можете проконсультуватись в нашого менеджера.
УВАГА! Упаковку товару, необхідно зберігати до моменту успішного монтажу. Вона потрібна у випадку рекламації.
Що робити якщо комплектація не повна або є пошкоджені деталі?
❯
В такому випадку ми абсолютно безкоштовно відправимо Вам необхідну деталь. Для цього від Вас необхідно повідомити нашому менеджеру номер деталі по інструкції, фото бірки на упаковці та фото пошкодження деталі.
УВАГА! Термін рекламації складає від 1-6 тижнів, в залежності від загруженості фабрики. Після отримання нової деталі Ви зможете заміти браковану.
Чи можливо змінити розміри?
❯
Зазвичай більшість фабрик не змінюють розміри у своїх виробах, але є винятки. Ось список фабрик які дають змогу змінити розміри:
• Летро (корпусні меблі, кухонні кутки, ліжка);
• Mebel-Star (шафи купе);
• FlashNika (письмові та компютерні столи, вітальні);